Contact


Hulp nodig ?

Ons team staat altijd voor je klaar. Neem contact met ons met onderstaande contactformulier. Een e-mail sturen mag natuurlijk ook support@sarasalonsoft.nl

Stel direct een vraag

Veel gestelde vragen

Online reserveren

Is online reserveren altijd mogelijk?

Het is de keuze van de salon of praktijkhouder de button of Iframe voor het online reserveren op de website en/of Facebook te plaatsen. Veel van onze nieuwe klanten zijn in eerste instantie huiverig en kiezen ervoor eerst zelf met het systeem te werken alvorens zij ook het online reserveren voor klanten mogelijk maken.

Wacht hier echter niet te lang mee, onze ervaring is dat als mensen eenmaal met het online reserveren zijn gaan werken, zij dan pas realiseren hoe ontzettend veel tijd het kan schelen!

Zijn alle diensten online boekbaar?

Nee, er kan een keuze gemaakt worden of een dienst wel of niet online gereserveerd kan worden. Een aantal van onze klanten willen bijvoorbeeld dat er online alleen een intake gesprek gereserveerd kan worden. Weer andere klanten kiezen er juist voor om gewoon alles online boekbaar te maken. Het is maar net wat bij uw salon het beste past.

SARA abonnement

Is de demoversie meteen de volledige versie?

Ja dat klopt, alle informatie die u invult tijdens de proefperiode blijft behouden. Dit betekent dat u geruisloos over gaat van de proefperiode in een abonnement van SARA naar keuze.

Zijn er opstartkosten?

Nee er zijn geen opstartkosten om SARA SalonSoft in gebruik te nemen!

Help, voor welk abonnement moet ik kiezen?

Behalve de SARA Planner, zijn de andere abonnementen allemaal gelijk aan functies en mogelijkheden. Wij werken op basis van het aantal kolommen dat gebruikt wordt. Dit betekent dus dat een ZZP’er voor een zeer scherpe prijs een uiterst volledig pakket heeft. De salons met wat meer medewerkers, betalen ook wat meer omdat hier logischerwijs ook meer omzet wordt gemaakt.

Starten met SARA SalonSoft

Hoe moet ik met SARA SalonSoft starten?

In de basis is het erg gemakkelijk om te starten met SARA SalonSoft. Er moeten eigenlijk twee dingen gebeuren om afspraken te kunnen gaan maken en af te rekenen:

  • Het toevoegen van de eigen diensten met eventueel categorie structuur (BEHEER > DIENSTEN)
  • Het toevoegen van de standaard werktijden (BEHEER > MEDEWERKERS)

Wij hebben als voorbeeld alvast wat diensten opgenomen om u meteen een gevoel te geven hoe de software werkt. Het is de bedoeling dat u als salonhouder zelf gaat nadenken over een logische categorie en dienstenindeling.

Krijg ik hulp met het in gebruik nemen van SARA SalonSoft?

Jazeker! Het is maar net waar u als klant behoefte aan heeft. Het is onze ervaring dat men vooral in het begin wat hulp nodig kan hebben met het inrichten van SARA SalonSoft. Na het aanvragen van de proefperiode krijgt u vanzelf een uitnodiging voor een telefonische rondleiding. Het is ook mogelijk om langs te komen in Hoofddorp voor een persoonlijk gesprek. Er zijn dus meerdere mogelijkheden om u op weg te helpen in de wondere wereld van SARA SalonSoft! 😉

Z

Moet ik speciale hardware kopen?

Het enige wat je nodig hebt om met SARA te starten, is een laptop of tablet, en internetverbinding. Maar om het jezelf nog makkelijker te maken, kun je ook met een barcodescanner, bonprinter en kassalade werken.

SARA Salonsoft
Saturnusstraat 46-62
2132 HB HOOFDDORP
IBAN NL35 INGB 0006 4619 18
KVK 60281278
BTW 8538.41.858
023-200 2838
info@sarasalonsoft.nl

Probeer SARA SalonSoft geheel vrijblijvend 30-dagen GRATIS uit.

Direct aan de slag

Top